قالیشویی سعادت آباد تهران | ☎ 67951 ☎ |

بهترین قالیشویی سعادت آباد تهران

امروز قصد داریم در این مقاله از سری مقالات معرفی بهترین قالیشویی تهران ، یکی از مرفه نشین ترین محله های تهران را به شما عزیزان معرفی کنیم ، در این مقاله میرسیم به محله سعادت آباد و سعی میکنیم تا ابتدا بهترین مکان برای شستشوی فرش سعادت آباد را به شما معرفی کرده و در ادامه اطلاعاتی را درباره این محله پولدارنشین با شما به اشتراک بگذاریم.

همانطور که میدانید و قطعا تا به حال شنیده اید ، سعادت آباد یک محله گران قیمت در شمال غرب شهر تهران است که قالب خانه های این محله را بافت مدرن و خانه ها و برج ها تشکیل میدهند. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا شما را با این محله آشنا کرده و بهترین قالیشویی سعادت آباد را معرفی کنیم.

جهت ثبت سفارش شستشوی فرش خود میتوانید فرم زیر را تکمیل کرده و یا وارد صفحه ثبت سفارش شوید.

  • این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.
شستشوی فرش در سعادت آباد

سعادت آباد ، محله ای لوکس در تهران

سعادت آباد تهران ، در منطقه 2 شهرداری شهر تهران واقع شده است و جزئی از مناطق کوهپایه های جنوبی رشته کوه البرز میباشد. پیدایش و پیشینه این محل مربوط میشود به دوره قاجاریه و زمانی که سید ضیاءالدین طباطبایی که نخست وزیر وقت ایران بود ، این ده که غالب خانه هایش مخروبه و ویران بود را خریداری کرد.

به دلیل مخروبه و ویرانه بودن ، این ده خالی از سکنه بود و سیدضیا تصمیم گرفت با استخدام کردن افرادی برای زراعت و پرورش دام ، به این منطقه رونق دهد. غالب افرادی که استخدام شدند ، از آشنایان یزدی سیدضیا بودند و اکثرا سید بودند به همین دلیل ابتدا این منطقه را با نام سادات آباد ، نامگذاری کردند که بعد ها تبدیل به سعادت آباد شد.

شروع ساخت اکثر برج های موجود در سعادت آباد مربوط میشود به دهه 80 شمسی که باعث شد سعادت آباد به منطقه ی لوکس و مدرنی تبدیل شود به طوری که امروزه شاهد ساختمان های بسیار مجللی در این منطقه هستیم.

قالیشویی سعادت آباد تهران

جغرافیای سعادت آباد

محله سعادت آباد در شمال غربی شهر تهران واقع است ، این محله از شرق به بزرگراه شهید چمران ، از جنوب به بزرگراه هاشمی رفسنجانی ، از غرب به بلوار پاکزاد و همینطور از سمت شمال به بزرگراه یادگار امام دسترسی دارد. از معروف ترین خیابان های این محله میتوان به خیابان های سرو ، شهرداری ، آسمان ها و… اشاره کرد.

در این محله فروشگاه‌های لوکس با برندهای متفاوت و معروفی به چشم می خورد اما در این میان چندین مرکز تجاری لوکس و مدرن مانند مجتمع تجاری پرواز، مجتمع تجاری ابریشم و مجتمع تجاری کسری قرار دارند. از طرف دیگر مجتمع تجاری اداری رویال سعادت آباد یکی از مراکز خرید شناخته شده ، همچنین وجود مجتمع تفریحی تجاری اریکه ایرانیان در نزدیکی این محله باعث شده تا افراد زیادی از سرتاسر شهر و استان تهران برای بازدید به این منطقه بیایند.

شستشوی فرش در سعادت آباد

شستشوی فرش یکی از ده ها خدماتی است که قالیشویی های مدرن و به روز به وسیله دستگاه های تمام اتوماتیک انجام میدهند. قالیشویی آنلاین بیستون نیز با دارا بودن بهترین و بروز ترین دستگاه های شستشوی فرش در سعادت آباد و همچنین استفاده از بهترین مواد شستشو همانند شامپو تگزافون آلمان ، آماده ارائه خدمات در سطح منطقه سعادت آباد و یک قالیشویی در سعادت آباد است.

شستشوی فرش یک فرایند تخصصی است که باید توسط افراد مجرب و با استفاده از دستگاه های بروز انجام شود تا آسیبی به فرش مشتریان نرسد.

قالیشویی سعادت آباد

قالیشویی فرش دستباف و ماشینی

قالیشویی بیستون سعادت آباد ، آماده قبول شستشوی انواع فرش های دستباف و ماشینی میباشد ، در ادامه شما را با 4 مدل شستشو فرش ها در بیستون آشنا میکنیم تا شما بتوانید با داشتن اطلاعات کامل یکی از این فرایند ها را انتخاب کنید.

انواع روش های شستشوی فرش در قالیشویی بیستون

قبل هر اقدامی ، پس از رسیدن فرش ها به قالیشویی ، کارشناسان زبده قالیشویی بیستون ، فرش ها را بر اساس نوع بافت و متراژ از هم تفکیک میکنند تا شستشوی لازم برای هرکدام از آن ها انجام شود.

  1. اولین نوع شستشوی فرش ها در قالیشویی بیستون ، شستشوی معمولی میباشد که فرش ها یکبار به وسیله مواد شوینده و دستگاه شسته میشوند.
  2. دومین نوع شستشو ، اعلاشویی با شامپو ایرانی میباشد که در این روش فرش ها به وسیله دستگاه 2 بار شسته میشوند.
  3. روش سوم ، شستشوی ویژه است که از مواد شستشوی وارداتی و تگزافون آلمان استفاده میشود و فرش ها 3 بار و به بهترین شکل ممکن شسته میشوند و تمییزی بسیار قابل توجه ای را ارائه میکنند.
  4. اما روش چهارم که روش نانوشویی فرش است که توسط بهترین قالیشویی سعادت آباد ارائه میشود. در این روش فرش ها به وسیله مواد نانو و بهترین مواد وارداتی طی 4 مرحله شسته و آبگیری و اتوکشی میشوند.

پیشنهاد ما به اکثر افرادی که قصد دارند قالی خود را با بهترین کیفیت ممکن بشوییند ، نانوشویی فرش است . همانطور که گفته شد فرش ها را در این روش 4 مرحله شستشو میدهند و با استفاده از دستگاه سانتریفوژ و بدون هرگونه آسیب رسانی به فرش ، آن ها را آبگیری میکنند و پس از گذشت چند دقیقه آن ها را روی خشک کن های گالوانیزه که بهترین نوع خشک کن فرش است انتقال میدهند.

پس از اینکه فرش ها کاملا خشک شد ، آن ها را اتوکشی کرده و اگر نیاز به سایر اقدامات هم داشت ، آن ها را بر روی فرش انجام میدهند و سپس فرش ها را برای بسته بندی و ارسال به بخش کنترل کیفیت میفرستند تا در سریع ترین زمان ممکن فرش ها را به صورت تمییز و کاملا بهداشتی ، خدمت شما عزیزان تحویل دهند.

امیدواریم که این مقاله به شما در جهت بالا بردن آگاهیتان در زمینه شستشوی فرش کمک کرده باشد ، قالیشویی بیستون آماده ارائه انواع خدمات شستشوی فرش ، شیرازه دوزی و… میباشد ، کافیست با ما تماس بگیرید. کارخانه قالیشویی آنلاین بیستون ، سریع ترین قالیشویی تهران./

جهت ثبت سفارش شستشوی فرش خود میتوانید فرم زیر را تکمیل کرده و یا وارد صفحه ثبت سفارش شوید.

  • این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.