اعلا شویی فرش دستباف چیست و چرا نیاز به اعلاشویی داریم؟

(اعلا شویی فرش دستباف)
(اعلا شویی فرش دستباف)

اعلا شویی فرش دستباف

اعلا شویی فرش دستباف یکی از خدمات ویژه ای است که توسط قالیشویی بیستون به مشتریان ارائه می شود. این روش شست و شو  بهترین و با کیفیت ترین نوع خدمات قالیشویی های مدرن به شمار می آید. 

ثبت سفارش اعلاشویی فرش قالیشویی بیستون در کمتر از 2 دقیقه!

اعلا شویی فرش دستباف چیست؟

با این روش شست و شو به راحتی می توان محیطی سالم و بهداشتی در داخل خانه خود ایجاد کرد. این روش شست و شو بهترین گزینه برای شست و شوی فرش های دستباف است، زیرا این فرش ها دارای تار و پود بسیار حساسی هستند. همچنین اعلا شویی فرش دستباف بهترین راه برای حفظ سلامتی و زیبایی این نوع فرش ها به شمار می آید. در این روش عملیات پاکیزه سازی بیش از یک بار انجام می شود. از طرفی در این روش بر خلاف روش شست و شوی عادی برای شست و شوی فرش ها از مایع شست و شو استفاده می شود. پرسنل قالیشویی بیستون تمامی آلودگی های موجود بر روی فرش ها را دو بار شست و شو داده و سپس اقدام به لکه برداری فرش کرده تا فرشی یکدست و براق را به شما تحویل دهند.

آشنایی با مراحل مختلف اعلا شویی فرش دستباف

بهتر است بدانید اعلا شویی فرش دستباف نوعی شست و شوی ویژه بوده که دارای یکسری مراحل خاص است، از اینرو نگاهی مختصر به این مراحل خواهیم داشت. در این روش فرش ها ابتدا همانند روش معمولی شست و شو داده می شوند. در این روش شست و شو بر خلاف روش معمولی از مواد شوینده مرغوب و با کیفیت استفاده می شود. برای مثال به منظور تثبیت رنگ قالی از مواد خاصی همچون پودر، شامپو و مواد تخصصی به نام هیدروسولفید سدیم استفاده می شود. 

بهتر است بدانید مقدارو زمان هیدروسولفید سدیم بر روی فرش دستباف از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. استفاده غیر اصولی از این ماده پوسیدگی و ازبین رفتن رنگ قالی و بور شدن آن را به دنبال دارد. کادر مجرب و متخصص قالیشویی بیستون تمام تلاش خود را می کنند که به رنگ و بافت فرش هیچ گونه آسیبی وارد نشود. همچنین عملیات لکه برداری با استفاده از مواد مخصوص و توسط افراد مجرب با دقت خاصی انجام می شود. کارشناسان ابتدا لکه ها را مورد بررسی قرار داده و از مواد مخصوص برای پاک شدن آنها استفاده می کنند. 

به منظور جلوگیری از تغییر خواب فرش و بهم خوردگی آن بعد از خشک شدن کامل  فرش ها با دقت خاصی کُر و آبگیری می شوند. در این زمان یکسری فرچه های مخصوص بر روی خواب قالی کشیده خواهند شد. در مرحله بعد با استفاده از مواد مخصوص تار و پود فرش براق می شود. همچنین در مرحله آخر از اتو پرس های مخصوص اتوکشی و خشک کردن فرش استفاده خواهد شد. در مرحله پایانی کار نیز فرش ها به صورت کاور و با بسته بندی شیک به مشتریان تحویل داده می شوند. 

(اعلا شویی فرش دستباف)
(اعلا شویی فرش دستباف)

آشنایی با مزایای این روش شست و شو

بهتر است بدانید شست و شوی غیر اصولی فرش به نوعی باعث آسیب رساندن به فرش های شما می شوند. اعلا شویی فرش دستباف از مزایای بسیار زیادی برخوردار است. در این روش به منظور بر طرف کردن  آلودگی‌ ها از بهترین مواد شوینده و روش های شست و شو استفاده می شود. همچنین تعداد شست و شو و مواد استفاده شده در این روش شست و شو نسبت به روش عادی بیشتر می باشد. به گونه ای می توان گفت عملیات پاکیزه سازی در اعلا شویی بیش از یک بار انجام می شود. 

یکی از مزیت های مهم این روش شست و شو این است که تمامی آلودگی ‌ها و لکه‌های بر جا مانده در بافت زیرین فرش به خوبی پاک می شوند. در صورت استفاده مداوم از این روش شست و شو دوام و طول عمر فرش های دستباف به طور قابل توجهی افزایش می یابد. همچنین انتخاب این روش شست و شو زیبایی فرش های شما را دو چندان می کند. جلوگیری از رشد هرگونه قارچ و باکتری از دیگر مزایای اعلا شویی فرش دستباف به شمار می آید. اعلا شویی نیز باعث از بین رفتن هرگونه بوی بد فرش شده و تمامی کرک و خز حیوانات خانگی را نیز از بین می برد. 

در واقع این روش شست و شو گزینه بسیار مناسبی برای افرادی است که فرش های خود را برای مدت های زیادی نشسته ‌اند یا حیوان خانگی و کودک نوپا دارند. با این روش شست و شو نقاط سفید و روشن فرش به خوبی برجسته می شوند. همچنین با این روش به راحتی می توان تمامی لکه ها همچون قهوه و چربی را از بین برد. با اعلا شویی فرش دستباف فرش های شما به حدی نو می شوند که احساس می کنید آن ها را تازه خریداری کرده اید. 

(اعلا شویی فرش دستباف)

نگاهی بر هزینه های این نوع روش شست و شو 

بهتر است بدانید هزینه اعلا شویی فرش دستباف به عوامل و فاکتورهای متعددی بستگی دارد. نوع شست و شو یکی از این عوامل مهم و تاثیر گذار به شمار می آید. همچنین ابعاد و اندازه فرش از دیگر عواملی هستند که بر روی قیمت نهایی این روش شست و شو تاثیر گذار هستند. به هر اندازه که فرش از ابعاد و اندازه بیشتری برخوردار باشد برای شست و شوی آن لازم است هزینه بیشتری پرداخت کنید. نوع بافت و جنس الیاف فرش نیز از دیگر فاکتورهای تعیین کننده هزینه این روش شست و شو می باشد. 

ثبت سفارش اعلاشویی فرش قالیشویی بیستون در کمتر از 2 دقیقه!

در حالت کلی هزینه اعلا شویی فرش دستباف نسبت به روش عادی بیشتر است، زیرا در این روش شست و شو از آب و شامپوی بیشتری استفاده شده و قالی دوبار شسته می شود. همچنین هزینه های سفید شویی و لکه بری فرش نیز به این روش شست و شو اضافه می شوند. در حالت کلی قیمت اعلا شویی فرش دستباف توسط مراکز قالیشویی و با توجه به نوع بافت، شوینده‌های مورد استفاده و جنس الیاف تعیین خواهد شد. با انتخاب مرکز قالیشویی بیستون آسوده خیال باشید که فرش های دستباف شما با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت شست و شو داده می شوند. در واقع هدف اصلی این مرکز نام آشنا بر طرف ساختن نیازهای مشتریان به بهترین شکل است، بنابراین جای هیچ گونه نگرانی در زمینه هزینه های پرداختی برای شما عزیزان وجود ندارد. 

امیدواریم که این مقاله به شما در جهت بالا بردن آگاهیتان در زمینه اعلاشویی فرش کمک کرده باشد ، قالیشویی بیستون آماده ارائه انواع خدمات شستشوی فرش ، شیرازه دوزی و… میباشد ، کافیست با ما تماس بگیرید.

کارخانه قالیشویی آنلاین بیستون ، بهترین قالیشویی تهران./