شستشوی مبل با شامپو فرش

شستن مبل با شامپو فرش چگونه است؟

مبل ها یکی از ارکان اصلی و مهم در دکوراسیون منازل است و تمیز و سالم نگه داشتن آن ها نقش بسیار مهمی در زیبایی خانه هایمان دارد که یکی از روش های نظافت مبل ها ، خشکشویی مبل است که در مقالات گذشته در رابطه با آن مطالبی را منتشر کرده ایم اما اینبار قصد دارید تا به یکی از سوالات شما عزیزان تحت عنوان شستشوی مبل با شامپو فرش چگونه است پاسخ بدهیم.

عموما شستشوی مبل ها به روش های متفاوتی انجام میشود ولی باید دقت کرد که به دلیل ظرافت و حساسیت این محصولات خانگی ، را شستن مبل ها را به افراد متخصص سپرد ، از این رو کارخانه قالیشویی بیستون با بیش از 25 سال سابقه فعالیت در زمینه قالیشویی و خشکشویی مبل ها ، این کار را با جدید ترین تجهیزات برایتان انجام خواهد داد.

(( قالیشویی بیستون در تمامی مناطق 22 گانه شهر تهران اقدام به سرویس دهی به مشتریان میکند. ))

جهت ثبت سفارش شستشوی مبل خود با 10 درصد تخفیف میتوانید فرم زیر را تکمیل کرده و یا وارد صفحه ثبت سفارش شوید.

  • این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.

اعتماد بیش از صد هزار شهروند تهرانی که تاکنون شستشوی فرش ها و مبل هایشان را به ما سپرده اند ، تضمینی بر کیفیت و کار درستی مجموعه ما است. شما عزیزان میتوانید برای دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02167951 تماس حاصل فرمایید.

در ابتدای این مقاله به شما انواع روش های شستشوی مبل های خانگی را شرح میدهیم و از مزایا و معایب آن ها برایتان میگوییم و در ادامه به بررسی و توضیح کامل شستشوی مبل با شامپو فرش پرداخته و آن را به شما عزیزان آموزش میدهیم ، لطفا تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

شستن مبل با شامپو

بهترین نوع شستشوی مبل

خشکشویی مبل را میتوان بهترین روش برای تمیز کردن و نظافت مبل برشمرد زیرا به دلیل عدم استفاده از آب و رطوبت ، امکان آسیب رسیدن به بافت چوبی و حتی خود پارچه آن به حداقل میرسد. عمده قیمت مبل ها به دلیل استفاده از چوب در آن ها است ، از این رو آسیب رسیدن احتمالی به آن ها باعث ایجاد خسارت های زیادی میشود که گاها برخی از آن ها جبران ناپذیر است یعنی امکان تعمیر مبل های آسیب دیده وجود ندارد.

از نکات مثبت خشکشویی مبل در تهران ، این است که نیاز به انتقال آن ها به کارخانه ها نیست و امروزه دستگاه ها و تجهیزات را به صورت سیار به خانه ها آورده و در منزل شما اقدام به این کار میکنند بدین صورت احتمال آسیب رسیدن به آن ها در زمان جابجایی به صفر میرسد.

از نکات منفی این روش ، استفاده از دستگاه های نامرغوب و قدیمی توسط برخی از شرکت های شستشوی مبل است بدین صورت که اگر شما درخواست شستشوی مبل را داده باشید و آن ها با تجهیزات نامناسب اقدام به این کار کنند ، تمام کثیفی های باقی مانده بر روی پارچه آن ها تمیز نشده و باعث ایجاد لکه و یا اصطلاحا چرک مردگی میشود که باید هزینه زیادی برای تمیز کردن آن ها بپردازید.

(( قالیشویی بیستون در تمامی مناطق 22 گانه شهر تهران اقدام به سرویس دهی به مشتریان میکند. ))

جهت ثبت سفارش شستشوی مبل خود با 10 درصد تخفیف میتوانید فرم زیر را تکمیل کرده و یا وارد صفحه ثبت سفارش شوید.

  • این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.
شستشوی مبل با شامپو فرش

شستشوی مبل با شامپو فرش امکان پذیر است ؟

شامپو فرش یکی از رایج ترین مواد شوینده های بازار است که اگر قصد شستشوی مبل یا فرش را داشته باشیم ، اولین چیزی که به ذهن همه مان میرسد خرید و نظافت به وسیله شامپو فرش است ، اما آیا این کار امکان پذیر و موثر است ؟ در ادامه این مقاله به این موضوع میپردازیم و نحوه تمییز کردن مبل با شامپو فرش را برایتان بازگو میکنیم تا بهترین نتیجه را از این کار بگیرید به طوری که آسیبی به مبل هایتان وارد نشود.

شامپو فرش ها در برند ها و اشکال گوناگونی تولید و روانه بازار شده اند که قدرت پاک کنندگی و نظافت بالایی دارند به طوری که سرسخت ترین لکه هایی را که با دیگر مواد شوینده پاک نمیشوند را از بین میبرد از این رو ماده مناسبی برای شستشو است ، در ادامه برایتان از نحوه استفاده از این محصول مطالبی را بازگو میکنیم.

اما قبل از پرداختن به نحوه تمییز کردن مبل ها با شامپو فرش ، باید به این نکته توجه کرد که این محصولات عموما برای شستشوی فرش ها و موکت ها طراحی شده اند و برای شستشوی کامل مبلمان توصیه نمیشود اما اگر قصد تمیز کردن موضعی و یا لکه برداری از قسمتی از مبلمانتان را دارید میتوانید طبق دستورالعمل زیر ، این کار را انجام دهید.

معرفی قالیشویی : شستشوی فرش در دروس تهران

تمیز کردن مبل در منزل

مراحل شستشوی مبل با شامپو فرش

جهت شستن مبل شویی در منزل به وسیله شامپو فرش ، میتوانید مراحل زیر را طی کنید.

  1. در ابتدا باید به صورت کامل مبل ها را از گرد و غبار تمیز کرد برای این کار شما باید تمام قسمت های رویه و زیره مبل ها را به صورت کامل و دقیق جارو برقی بکشید. این کار باعث میشود تا مبل ها غبار روبی شوند و لکه ها و کثیفی ها به طور کامل نمایان شوند تا کار لکه برداری به وسیله شامپو فرش آسان تر شود.
  2. وجود حروف ” W” یا W / S ” بر روی برچسب های مبلمان به معنی عدم وجود خطر شامپو فرش برای رویه و بافت پارچه ی آن است ، بدین ترتیب اگر حروف دیگری را مشاهده کردید ، سعی کنید که فرایند را متوقف کرده و این کار را به یک متخصص شستشوی مبل بسپارید.
  3. حال نوبت به آن رسیده تا ماده شوینده را ساخته و برای تمیز کردن مبل ها از آن استفاده کنیم برای این کار شما عزیزان باید بر اساس نوع شامپو فرش و  طریقه استفاده که در پشت آن نوشته شده است ، محلول را با آب مخلوط کرده و به قدر کافی هم بزنید تا به خوبی کف کند. حال محلول شما برای استفاده آماده است.
  4. در مرحله چهارم ، باید به وسیله محلول آماده شده اقدام به پاک کردن لکه کنیم برای این کار کافیست یک دستمال که عاری از هرگونه کثیفی و پرزی است را آغشته به کف حاصل از محلول کنید و به وسیله آن اقدام به لکه زدایی مبل کنید. (( نکته مهم در این مرحله این است که شما به هیچ وجه نباید مایع را بر روی مبل بریزید و در ضمن نباید دستمال خود را به مایع آماده شده آغشته کنید بلکه باید از کفی که بر روی آن ایجاد شده است استفاده کنید. ))
  5. در مرحله پنجم شما باید به وسیله یک دستمال نمدار ، کف و خود محلول بر جای مانده را پاک کنید تا هیچ چیزی باقی نماند. (( نکته ی دیگری که در این مرحله حائز اهمیت است ، این است که اگر لکه باز هم برجای بود ، میتوانید مرحله های چهار و پنج را تکرار کنید تا به صورت کامل لکه از بین برود. ))

(( قالیشویی بیستون در تمامی مناطق 22 گانه شهر تهران اقدام به سرویس دهی به مشتریان میکند. ))

جهت ثبت سفارش شستشوی مبل خود با 10 درصد تخفیف میتوانید فرم زیر را تکمیل کرده و یا وارد صفحه ثبت سفارش شوید.

  • این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.

قالیشویی بیستون ، بهترین قالیشویی تهران

قالیشویی بیستون در تمامی مناطق 22 گانه شهر تهران ، نمایندگی فعال دارد و در سرتاسر تهران اقدام به خدمت رسانی به شما عزیزان میکند. و در این سال ها توانسته ایم با افتخار رضایتمندی 98 درصدی را در بین بیش از صد هزار شهروند تهرانی به دست بیاوریم  و از این بابت به خود میبالیم.

قالیشویی بیستون ، فعالیت خود را در ابتدا در زمینه فروش فرش های ابریشم و گل ابریشم آغاز کرد و پس از طی دوره ای وارد صنعت شستشوی فرش و قالی شد.

قالیشویی بیستون ، ارزان ترین قالیشویی در تهران میباشد که از ابتدای شروع فعالیت خود با وارد کردن تجهیزات مدرن و جدید به صورت پر قدرت وارد عرصه قالیشویی ها شد. که همواره در طی این سالیان با به روز رسانی تجهیزات و دانش خود در زمینه شستشوی فرش و سایر خدمات تلاش کرده است تا بهترین کیفیت را در میان سایر رقبا در اختیار مشتریان گرامی قرار دهد.